sâmbătă, 1 octombrie 2022, ora 10.30
UNDE: INSTITUTUL CERVANTES – Bulevardul Regina Elisabeta 38 Ziua I – UX DESIGN
Conferința va fi în limba română. Acces pe bază de donație.
11.00 – 11.55
ANA OARGA – Strategii de activare pentru produse digitale
În aceasta sesiune, Ana va prezenta rețeta unei strategii de activare de succes. În cadrul discuției: • Vei învața cum să utilizezi un framework de activare pentru a optimiza creșterea unui produs digital • Vei vedea exemple de strategii de activare concrete, folosite de companii consacrate • Vei avea șansa să adresezi întrebări legate de activare și strategii de produse digitale. Aceasta sesiune este ideală pentru: Product Managers / Owners, Product/UX Designers, Software Developers, Antreprenori, Orice persoana interesată de crearea/creșterea de produse digitale
12.00 – 12.55
RADU VUCEA – Succesul product designerului nu stă în design
Ca designeri, ne concentrăm adesea energia pe dezvoltarea abilitaților noastre de designeri, uitând uneori complet de ceea ce ar putea fi, probabil, cele mai importante aptitudini pentru succesul nostru: cele ce țin de interacțiunea cu oamenii. Au trecut de mult vremurile în care era suficient să faci un design. Într-o lume în care colaborarea este din ce în ce mai necesară, cel puțin 50% din succesul carierei noastre va depinde de aptitudini care nu au nicio legatură cu design-ul. Află care sunt aceste aptitudini și comportamente în cadrul acestei prezentări la Bucharest Graphic Days.
13.00 – 13.55
RĂZVAN BURCIU – De la Graphic Design la UX
Locurile sunt limitate.
Asigură-ți participarea la această conferință donând.
Donație recomandabilă: 25 lei (5 Eu)
Elevii/ studenții: 15 lei (3Eu)
Donația îți asigură și o reducere de
15% la toate băuturile, pe perioada
B-Graphic Days, la partenerul nostru și
hub-ul oficial al festivalului – Echoes
(str. Dianei nr. 11, fostul Have a Cigar)