
Ana Oargă

Dacă ar fi să combini creativitatea, diversitatea și culorile stridente, ar ieși Ana. După 8 ani de experienta în zona tech, lucrand in medii corporate, agentii si startup-uri din diverse domenii, Ana imbina elemente de business, design si facilitare pentru a ajuta organizatii in conturarea strategiei de produs.
Saturday TOATE 15th Feb
UX DESIGN
How you transform your business as technology, consumer, habits industry dynamics change? Find out from those leading the charge. How you transform
Miercuri – UX DESIGN UX Design 6th Octombrie
ANA OARGA – Strategii de activare pentru produse digitale | Activation strategies for digital products
Prin lucrările a câte trei artiști din fiecare țară (Ungaria: Horkay István, Keresztes Dóra și Orosz István; Polonia: Agnieszka Ziemiszewska, Lech Majewski și Władysław Pluta; Cehia: Karel Mišek, Pavel Noga și Jan Rajlich jr.; Slovacia: Andrej Haščák, Dušan Junek și Vladislav Rostoka), precum și a studenților lor, lucrările invocă istoria afișului cultural din țările respective.
Cei doisprezece artiști graficieni din cele patru țări la începutul proiectului au avut momente în care au folosit dicționare pentru limbile celuilalt, când au încercat să comunice între ei, dar curând au recunoscut că au o limbă comună: afișul. Iar ceea ce poate fi explicat doar printr-o mie de cuvinte, poate fi spus printr-o singură imagine.