
Ovidiu Hrin

Ovidiu Hrin are o relație cu imperfecţiunea, iar procesul de creaţie devine în cazul său parte integrantă a produsului finit. Onestitatea faţă de sine, interesul nedisimulat pentru dorinţele clientului şi asumarea conştientă a rolului comunicativ ce îi revine designerului sunt principiile care îi ghidează munca. Hrin a fondat în 2001 biroul de design grafic Synopsis™, specializat în coperţi CD, postere, logo-uri, dar şi sisteme de comunicare și orientare complexe care se evidenţiază prin umor vizual, ironie şi o abordare ludică a clişeelor vizuale.
În 2011, acesta a fondat Typopassage Timişoara, o rețea de micro-muzee plasată în spaţiul public dedicat afișului, designului grafic, artei de a modela litere - de a sculpta în alfabet. Prin organizarea acestor acțiuni Ovidiu și-a ales ca țel atragerea atenției publicului asupra importanței designul grafic şi a artei tipografice ca facultăți indispensabile în formarea culturală al spațiului în care acestea sunt folosite ca mediile principale de comunicare.