Ovidiu Hrin – invitat în două proiecte la Bucharest Graphic Days

 Ovidiu Hrin – invitat în două proiecte la Bucharest Graphic Days

Bucuroși să-l avem pe Ovidiu in octombrie cu două treburi la Bucharest Graphic Days. Prima e workshopul de caligrafie din 6-7 Octombrie din care s-au ocupat deja jumătate din locuri. Detalii și înscriere aici.

Iar cea de-a doua e la graphic design TALK DAY unde ne va vorbi despre designul de muzică:

Adecvarea designului (ca proces) la subiectul tradus, în cazul de față, al designului pentru muzică. Cum poate contextul în care lucrezi să aibă putere decisivă asupra formei finale atribuite subiectului? Procesul de transfer, supriza ca finalitate și nu în ultimul rând designul ca mecanism de comunicare vor fi alte câteva puncte importante care vor fi amintite în studiile de caz prezentate în cadrul conferinței.

De-a lungul timpului Ovidiu Hrin a dezvoltat în felul său de abordare o relație strânsă cu imperfecțiunea, iar procesul de creaţie devine în cazul său parte integrantă a produsului finit. Onestitatea faţă de sine, interesul nedisimulat pentru dorinţele clientului şi asumarea conştientă a rolului comunicativ ce îi revine designerului sunt principiile care îi ghidează munca. Hrin a fondat în 2001 biroul de design grafic Synopsis™, specializat în coperţi CD, postere, logo-uri, dar şi sisteme de comunicare și orientare complexe care se evidenţiază prin umor vizual, ironie şi o abordare ludică a clişeelor vizuale.

În 2011, acesta a fondat Typopassage Timişoara, o rețea de micro-muzee plasată în spaţiul public dedicat afișului, designului grafic, artei de a modela litere – de a sculpta în alfabet. Prin organizarea acestor acțiuni Ovidiu și-a ales ca țel atragerea atenției publicului asupra importanței designul grafic şi a artei tipografice ca facultăți indispensabile în formarea culturală al spațiului în care acestea sunt folosite ca mediile principale de comunicare.